نوشته شده در یک دیدگاه

پیست های کارتینگ مشهد

1. پیست کارتینگ ارشاد مشهد

یکی از بزرگترین و استانداردترین پیست های کارتینگ مشهد پیست ارشاد است که حدود 20 سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد و در مجموعه ای به وسعت 7000 مترمربع در منطقه‌ای سرسبز قرار گرفته است.

کارتینگ مشهد

پیست کارتینگ ارشاد از طولانی‌ترین پبست‌ها محسوب می‌شود و مدت زمانی که می‌توان برای هر راند تخمین زد، چیزی حدود 6 تا 8 دقیقه زمان است. البته استفاده از این پیست تنها برای افراد بالای ۱۲ سال مجاز می‌باشد.

این مجموعه با ایجاد محیطی امن، آب‌وهوایی خوب و محیطی مناسب برای نشستن همراهان و استفاده از خدمات کافی‌شاپ، امکان حضور برای تمام رده‌های سنی‌ مختلف و استفاده هم‌ زمان برای آقایان و بانوان را فراهم کرده است.

از دیگر امکانات باشگاه کارتینگ ارشاد مشهد

از دیگر تفریحات ورزشی این مجموعه می‌توان به زمین اسکیت، والیبال، تنیس و میدان اسب‌سواری اشاره کرد و این مجموعه علاوه‌بر آموزش در حوزه کارتینگ، به آموزش در حوزه اسب‌سواری نیز می‌پردازد.

ساعت کاری مجموعه : این باشگاه همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 21:30 شب در خدمت شما عزیزان بوده به غیر از روزهای شنبه که تعطیل میباشد.

آدرس : مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، بعد از پل پرتوی، دوراهی طرقبه شاندیز، سمت راست، مجموعه سوارکاری و کارتینگ ارشاد

تلفن:  09151152092


2. پیست کارتینگ آزادی مشهد

کارتینگ مشهد

مجموعه ورزشی آزادی که در منطقه تفریحی شهر مشهد واقع شده است دارای یکی از استانداردترین پیست های کارتینگ مشهد میباشد که فاصله کمی با چالیدره دارد. این پیست با 5هزار متر مربع مساحت، امکانات دیگری مثل کافی شاپ ، رستوران و سرگرمی هایی مانند پینت بال نیز دارد.

در این پیست می‌توان دریفت ترایک را هم تجربه کرد و استفاده از آن برای عموم علاقمندان آزاد است و همه روزه پذیرای حضور طرفداران این ورزش مهیج می باشد که البته امکان استفاده خانوادگی نیز وجود دارد. کارتینگ آزادی مشهد در منطقه ییلاقی و خوش‌ آب‌و‌هوای طرقبه قرار دارد. پارکینگ اختصاصی رایگان، کافی‌شاپ و فضای تفریح در این مجموعه فراهم شده که می‌توانید تجربه‌ای هیجان‌انگیز و شاد را همراه خانواده داشته باشید.

ساعت کاری مجموعه : مجموعه آزادی از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است.

آدرس  کارتینگ آزادی مشهد : ابتدای جاده طرقبه، بعد از پمپ بنزین، روبه‌روی سازمان تامین اجتماعی

شماره تماس : 09037504135


3. پیست کارتینگ جام جم نوین مشهد

کارتینگ مشهد

مجموعه تفریحی ورزشی جام جم شاندیز یک پیست کارتینگ بسیار عالی دارد که یکی از بهترین پیست‌های کارتینگ مشهد می باشد و به همین خاطر این مجموعه در مشهد معروف شده‌ است.

پیست کارتینگ جام جم شاندیز با فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع یکی از مجهزترین پیست‌های استاندارد کارتینگ مشهد است، که دارای تسهیلاتی همچون پارکینگ اختصاصی رایگان، کافی‌شاپ، فضای تفریح و لمکده می باشد.

علاوه‌ بر این با دارابودن سالن‌های چندمنظوره مختلفی چون سالن فوتسال، فوتبال، والیبال ، بسکتبال و… محیط ورزشی مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش است. در نتیجه شما می‌توانید علاوه‌بر ماشین‌سواری و کارتینگ به دیگر ورزش‌های مورد علاقه خود نیز بپردازید. و البته پیست کارتینگ جام جم شاندیز محیط مناسبی هم برای آقایان و هم برای بانوان است و محدودیت خاصی ندارد.

لازم به ذکر است در پیست کارتینگ جام جم شاندیز قبل از ماشین‌سواری، آموزش‌های لازم و استاندارد را به شما می‌دهند تا شما یک تجربه مهیج از کارتینگ داشته باشید. همچنین می‌توانید هر تعداد دور که می‌خواهید با ماشین کارتینگ بزنید و از سرعت بالا لذت ببرید.

ساعت کاری مجموعه : این پیست در تمامی روزها به جز ایام تعطیلی رسمی از ساعت 10 صبح تا 10 شب به‌صورت یکسره برای گذراندن اوقات مفرح باز است.

آدرس: پیست کارتینگ جام جم در انتهای بزرگراه وکیل‌ آباد و ابتدای جاده شاندیز روبه‌روی نمایندگی سایپا قرار دارد.

شماره تماس : 09352228742


4. پیست قهرمانان کارتینگ مشهد (شهربازی الماس شهر )

کارتینگ مشهد

پیست کارتینگ قهرمانان ( شهربازی الماس شهر ) در بلوار خیام شمالی واقع شده است. این مکان یکی از نه تفریح و سرگرمی در محله وحدت مشهد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز تفریحی گردشگری مانند سرزمین عجایب، موزه علوم و مجتمع الماس شرق و همچنین پارک ساحلی آفتاب مشهد، منطقه گردشگری سپاد، شهربازی قهرمانان الماس شهر، بازار میوه و تره بار سپاد مشهد و بازار بزرگ بین المللی سپاد قرار گرفته است.

ساعت کاری مجموعه : طبق ساعت کاری شهربازی الماس شهر

آدرس : استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار خیام شمالی

تلفن تماس: 09158218189


5. پیست اتکا کارتینگ مشهد

کارتینگ مشهد

کارتینگ اتکا در بزرگراه بسیج مشهد واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی فروشگاه اتکا ثامن الحجج (ع) و پایگاه قطار شهری غدیر قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو غدیر، برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

ساعت کاری مجموعه :

آدرس: مشهد بعد از پل غدیر نرسیده به پدافند هوایی پارکینگ فروشگاه اتکا (انتهای نخریسی)

تلفن: 09374200406


6. پیست کارتینگ و سافاری مجموعه تفریحی پارک آکام مشهد

کارتینگ مشهد

منطقه تفریحی و گردشگری چالیدره در 17 کیلومتری شهر مشهد در انتهای جاده طرقبه و در 2کیلومتری جاده نغندر قرار گرفته است که با احداث پیست کارتینگ و سافاری، مجموعه تفریحی پارک آکام مشهد به یکی از مناطق مهم گردشگری شهر مشهد تبدیل شده است. تنوع جاذبه های گرشگری این مجموعه به قدری است که تمام سنین را مجذوب خود می کند و محدودیتی برای ارائه خدمات همزمان به بانوان و آقایان را ندارد. سافاری و کارتینگ از تفریحات لذت‌بخش در منطقه چالیدره مشهد است که طرفداران زیادی دارد.

سافاری

شما سوار خودرویی با امکانات محافظتی می‌شوید و با آن به مسیری می‌روید که حیوانات و یا طبیعت را ببینید. سافاری نوعی طبیعت‌گردی ویژه با ماشین ویژه است. مسیر سافاری چالیدره طرقبه مشهد ۴کیلومتری است که از تپه‌های بلند و کوتاه تشکیل شده است. ماشین‌هایی که برای این مسیر آماده شده‌اند، لنکروز هستند و مدت زمان این تفریح ۱۰ دقیقه می باشد.

کارتینگ سواری

در بخشی از مجموعه تفریحی و گردشگری چالیدره، کارتینگ راه‌اندازی کرده‌اند. هیجان مسابقه‌ای سرعتی حسابی حالتان را جا می آورد. در پیست کارتینگ آکام هم مثل همه تفریح‌های دیگر این پارک بزرگ خیالتان از ایمنی راحت باشد و از طرفی تمامی ماشین‌ها و وسایل تفریحی بروز هستند. این مجموعه یکی از حرفه ای ترین پیست های کارتینگ مشهد میباشد.

از دیگر امکانات تفریحی پارک آکام چالیدره میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

باگی سواری چالیدره ، موتور ATV ، سد چالیدره طرقبه ، دریاچه چالیدره ، پارکینگ چالیدره ، ترن ، ماهیگیری در چالیدره ، قایق سواری و قایق پدالی ، بانجی جامپینگ ، فونیکولار ، تله سیژ چالیدره ، پل معلق چالیدره ، زیپ‌لاین ، زورب بال چالیدره ، لمکده و چایخانه چالیدره و …

ساعت کاری مجموعه : همه روزه

آدرس: 17 کیلومتری شهر مشهد در انتهای جاده طرقبه و در 2کیلومتری جاده نغندر

تلفن:


7. پیست دریفت ترایک امیر

کارتینگ مشهد

کلاب دریفت امیر در محله کوی پلیس مشهد و بلوار جمهوری اسلامی، بعد از میدان غدیر واقع شده است. این مکان یکی از تفریحگاه های محله کوی پلیس مشهد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجموعه تفریحی و گردشگری باغ گیاه‌شناسی مشهد قرار گرفته است.

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جمهوری اسلامی، بعد از میدان غدیر

تلفن تماس: 09151274861

 

برای آشنایی با بهترین پیست های تهران اینجا کلیک کنید

1 دیدگاه دربارهٔ «پیست های کارتینگ مشهد»

  1. با سلام
    ممنون از مطالب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =