نوشته شده در 6 دیدگاه

آموزش کارتینگ بصورت قدم به قدم با ” کورت بوش “

آموزش کارتینگ

نکاتی برای بهتر راندن!

قهرمان پیشین اتومبیلرانی نسکار “کورت بوش” نکاتی برای آموزش کارتینگ را در اختیار ما قرار داده است که اینجا تک تک آنها را با هم مرور مینماییم

به طور کلی از مهمترین نکات می توان به : کنترل کامل بر روی گاز و ترمز ، زاویه گیری پیچ ها ، بریدن پیچ ها و کنترل کارت در نقطه اوج پیچ ها اشاره نمود.

 

کورت بوش در حال حاظر یکی از بهترین دست اندرکاران حرفه ای پشت صحنه مسابقات اتومبیلرانی هست که تلاش میکند به رانندگان نکات ظریف و دقیق از قلم افتاده را یادآوری کند.

 

 

آموزش کارتینگ

اصول اولیه رانندگی در آمورزش کارتینگ

 

–    با تمام کنترل ها شامل فرمان ، ترمز و گاز نرم و راحت برخورد کنید

 

–   وقتی در حال راندن کارت هستید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا خطاهای کمتری مرتکب شوید ، انتظار خود را بالا ببرید اما در حد معقول!

 

–   بهترین راه برای تمرکز بیشتر بر روی مسیر دیدی باز نسبت به کناره های پیست و مسیری است که در چند لحظه آینده به ان خواهید رسید.

 

–   بهترین روش برای کم کردن زمان ،  پیروی از رانندگان سریعتر است ، وقتی رانندگان سریعتر از خود را دنبال می کنید سعی کنید تا حد ممکن از خطوطی که انها حرکت می کنند حرکت کنید و فاصله خودرا تا حد ممکن کم کنید. اما در نظر داشته باشید از حدود ایمنی عبور نکنید!

 

–    سعی کنید تایر های کارت شما کمتر لیز بخورد ، در پیچ ها تلاش کنید تا تایر های شما به مرز لیز خوردن نزدیک شوند. حفظ چسبندگی تایر های جلو بسیار مهمتر از تایر های عقبی هست ،  گاهی می توانید در صورت صلاح دید خود مقدار بسیار کمی ( تا جایی کنترل کارت از دستتان خارج نشود ) تایر های عقب را از مرز لیز خوردن پیشتر ببرید .

 

–  سعی کنید در خط راست ترمز کنید در غیر اینصورت وقتی در پیچ ترمز کنید ماشین شما لیز می خورد . رعایت نکردن این امر باعث می شود تا نیروی کششی کارت شما راحت تر و سریعتر از کنترل خارج شود.

 

–   از برخورد با گارد ها و کارت های دیگر اجتناب کنید ، این کار باعث می شود کنترل ماشین برای لحظه ای کوتاه هم که شده از دست شما خرج شود و باعث کم شدن سرعت شما شود.

 

 

همانطور که مطالعه فرمودید کاملا مشهود است که این مهارت ها باعث صرفه جویی هایی در حد صدم ثانیه می شود که مجموعه همین صدم ثانیه ها است که بازنده را به برنده تبدیل میکند.

برای مطالعه و آموزش کارتینگ به بخش مهارت در مراجعه کنید

6 دیدگاه دربارهٔ «آموزش کارتینگ بصورت قدم به قدم با ” کورت بوش “»

  1. من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم ❤️❤️❤️

    offroad

  2. ممنون از راهنماییتون من هفته بعد مسابقه دارم و باید از همه جلو بزنم ولی نمیدونم چجوری سریع نر از همه باشم

    1. read , listen , watch and practice

    2. سلام معذرت میخام شما خودتون شروع کردید یا کلاس رفتید؟ ادرس کلاسی که رفتید رو لطف میکنید

    3. سلام معذرت میخام شما خودتون شروع کردید یا کلاس رفتید؟ ادرس کلاسی که رفتید رو لطف میکنید.

      1. به روش خود آموزی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پنج =